Melyik webáruházat válasszam?

Sellvio, UNAS vagy Shoprenter?

Egy új webáruház indítása vagy a meglévő átköltöztetése során az egyik legfontosabb döntés, hogy melyik webáruház-platformot válaszd. Magyarországon széles körben ismert két bérelhető rendszer az UNAS és a Shoprenter, de felmerül egy modern alternatíva is, a Sellvio. Ebben a cikkben összehasonlítjuk a három platformot, hogy segítsünk eldönteni, melyik felel meg legjobban a te vállalkozásod igényeinek. Az alábbi szempontok mentén vizsgáljuk meg őket: ár és ár-érték arány, automatizálás és integrációk, mesterséges intelligencia funkciók, valamint az ügyféltámogatás minősége.

webáruház ár érték arány

Ár és ár-érték arány

Az ár és a hosszú távú költségek kiemelten fontosak egy webáruház esetében. Mind a Sellvio, mind az UNAS és a Shoprenter havidíjas konstrukcióban érhető el, de jelentős különbségek vannak a csomagok tartalmában és rugalmasságában:

  • Sellvio rugalmassága: Sellvio többféle előfizetési lehetőséget kínál. Rendelkezésre áll havi és éves fizetés (utóbbinál kedvezménnyel), sőt akár élettartam licenc is, ami egyedi a piacon. Ez azt jelenti, hogy egy egyszeri díjjal örökre használhatod a platformot, szemben az UNAS és Shoprenter folyamatos bérleti díjaival. Hosszú távon ez jelentős megtakarítást hozhat.
  • Ingyenes próbaidő: A Sellvio esetében hosszabb próbaidőszak segíti a döntést – általában 30 napig díjmentesen kipróbálhatod a teljes funkcionalitást. Összehasonlítva, a Shoprenter kb. 14 napos, az UNAS pedig 21 napos próbaidőt biztosít. A Sellvio hosszabb tesztidőszaka lehetővé teszi, hogy valóban feltérképezd a rendszer képességeit, mielőtt elköteleződnél.
  • Csomagok tartalma és értéke: A Sellvio alapcsomagja már tartalmaz minden fontos funkciót a sikeres webáruház működéséhez. Ráadásul nincs szigorú terméklimit: akár 25 000 terméket is kezelhetsz az induló csomagban, míg UNAS vagy Shoprenter belépő szinten általában csak ~1000 terméket enged. A Sellvio tehát jóval nagyobb mozgásteret ad, és ha bővül a kínálatod, nem kell azonnal magasabb díjcsomagra váltanod.
webáruház autómatizálás

Automatizálás és integrációk

Az automatizáció és a rendszerintegrációk segítenek abban, hogy a webshopod működtetése gördülékeny legyen, és minél kevesebb manuális munkát igényeljen.

Itt a Sellvio szintén erősen teljesít:

  • Széleskörű integrációk és szinkronizációk: A Sellvio platformot úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen összekapcsolható legyen számos külső szolgáltatással (beleértve akár a beszállítóid termékeinek szinkronizálását is). Legyen szó fizetési megoldásokról (pl. bankkártyás fizetés, online pénztárcák), szállítási integrációkról (futárszolgálatok, csomagpontok), számlázó programokról vagy marketing eszközökről, a Sellvio-n ezek integrációja egyszerűen beállítható. A Sellvio már standard csomagtól biztosítja mindezeket.
  • Automatizált folyamatok: A Sellvio segít rengeteg időt spórolni azzal, hogy számos folyamatot automatizál. Ilyen például az elhagyott kosár értesítések kezelése, a visszatérő vásárlóknak szóló kedvezmények automatikus alkalmazása vagy a készletkezelés, ami valós időben követi az eladásokat. Természetesen az UNAS és a Shoprenter is kínál hasonló funkciókat (pl. kuponok, kedvezmények, raktárkezelés), de a Sellvio-ban ezek könnyen áttekinthetők és testreszabhatók, így kevesebb utánajárást igényelnek a részedről.

Mesterséges intelligencia funkciók (AI)

A Sellvio beépített AI funkciói forradalmasítják a webáruházad működését.

A rendszer képes automatikusan szövegeket írni (termékleírásokat, blogcikkeket), címkéket és kategóriákat generálni, sőt a teljes áruházat idegen nyelvre lefordítani. Az AI még a képeidet is feljavítja (pl. hátteret eltávolít), illetve intelligens keresést biztosít, hogy a vásárlók elgépelés esetén is megtalálják a termékeket. Mindez óriási időmegtakarítást jelent számodra. Az UNAS vagy Shoprenter jelenleg nem kínál ilyen mély AI integrációt – a Sellvióval valóban egy lépéssel a konkurencia előtt járhatsz.

támogatás, support

Ügyféltámogatás minősége

A gyors és segítőkész ügyféltámogatás alapelvárás. A Sellvio ebben élen jár: kisebb, ügyfélközpontú csapatuk minden megkeresésre kiemelt figyelmet fordít. Barátságos hangnemben, érthetően segítenek megoldani a problémákat, és valóban azt érzed, hogy partnerként kezelnek. Eközben az UNAS és a Shoprenter is rendelkezik ügyfélszolgálattal és tudásbázissal, azonban a sok ügyfél miatt a támogatásuk sokszor általánosabb jellegű. A Sellvióval ezzel szemben személyre szabottabb törődést kapsz, és gyorsabban juthatsz érdemi válaszokhoz, amikor szükséged van rá.

Személyre szabott segítség a Sellvio bevezetéséhez

A Sellvio hivatalos integrátor partnereként a Webáruház Szinkron különleges előnyöket kínál a hazai ügyfeleknek. Ennek köszönhetően a platform bevezetése rendkívül gördülékeny lehet:

  • Bevezetés és testreszabás: Segítünk az első lépésekben és az áruház testreszabásában, hogy már induláskor minden gördülékenyen működjön és a boltod profi megjelenésű legyen.
  • Költöztetés más platformról: Ha jelenleg UNAS-t vagy Shoprentert használsz, átmigráljuk az adataidat Sellvióra, így az átállás nem okoz fennakadást az üzletmenetben.
  • Üzemeltetés és optimalizálás: Az indulás után is támogatunk SEO-ban, marketing integrációkban és új funkciók kihasználásában, hogy a webáruházad folyamatosan fejlődjön.

Összegzés:

Mindhárom platformnak megvannak az erősségei, de a Sellvio modern megoldásként ötvözi a kedvező árazást, a magas szintű automatizációt, a fejlett AI funkciókat és az emberközpontú támogatást. Ha fontos számodra a jó ár-érték arány,
a jövőtálló technológia, és szeretnél egy segítőkész csapatot magad mögött tudni, akkor a Sellvio kiemelkedő választás lehet.

Tedd meg az első lépést – ismerd meg a Sellviót, és ha kérdésed van vagy belevágnál, keress minket bizalommal a további személyre szabott segítségért!

Kövess minket!